2011-11-03

Härligt

Vi har haft några riktigt härliga dagar i Umeå, träffat släkt och fina
vänner. Hann dock inte med att se alla vi saknat men det blir tyvärr
rätt stressigt när vi åker upp. Alma var verkligen trött i slutet och det
var roligt att se hur glad hon blev när vi väl var hemma igen. Tänk
om Umeå hade legat lite närmare ändå.

Längtar massor till julen nu och har börjat fundera kring pynt och
klappar, december är en av mina absoluta favoritmånader på året 
och jag ser framemot att hinna med en hel del pyssel framöver.

I dag har vi varit på öppna förskolan och sen kom mamma, pappa,
Mia och Pelle förbi på en fika. Mysigt! Nu sitter Filip och pillar med
sina kära cykeldelar och jag ska sätta på en kanna med te men sen
blir det banne mig en tidig kväll. Ska krypa upp i sängen med varsin
kopp, vi tar nog med oss datorn också för att drömma lite framför
hemnet.

Bildserie på vårt älskade lilla matvrak



2 kommentarer:

  1. Vi saknar er redan! Älskar också julen, önskar att vi kunde pyssla och grejja tillsammans!

    Kramar/Anton & Sanna

    SvaraRadera
  2. Å bästaste vännerna! Saknar er också! Jag vet, det vore drömmen att bo nära (speciellt i juletid) er.

    Bamsekramar till er och minstingen i magen <3

    SvaraRadera