2011-03-01

Shopaholic?


































Usch vad mycket tid jag spenderat framför datorn de senaste dagarna. Har inte ork
att ta mig ut på några längre turer. Jag pluggar lite nu samtidigt som jag klickar runt
på diverse bloggar och shoppingsiter. Är riktigt sugen på ett par nya promenad-pjucks
till våren då jag ska ut med vagnen och gå av mig alla gravidkilon.

Vid närmare eftertanke är det nog tur att jag inte orkar ge mig ut än, tror det skulle
kunna bli väldigt dyrt. Det är som om jag fastnat i värsta dödssynden och vill frossa
i saker både till hemmet, liten och mig själv.

Jag hoppas verkligen att det är övergående graviditetsinstinkter som spökar och att
jag vill "boa". För riktigt så här starka ha-begär brukar jag inte ha!

Fanny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar