2011-02-14

Hjärtans dag













I dag fick jag en hjärte-tårta till frukost av min fantastiska Filip. Sedan har jag fixat lite hemma, dammsugit och tagit fram skurmoppen i ett tappert försök att bli av med byggdammet som lagt
sig över precis hela lägenheten.

Badrummet är inte riktigt färdigt ännu. Vi hoppades att det skulle stå klart innan helgen men
så strular det tyvärr som vanligt..

Nu ska jag i alla fall kila iväg på lite ärenden, har en del saker att ordna tills älskling kommer
hem. Ser fram emot en riktig myskväll!

STOR alla-hjärtans-dag-kram på er

1 kommentar:

  1. Tack för senast. Det var jättekul att träffa er. Oj,vilken fin tårta Filip bakat. Vi ska iväg och träna så det får bli något enklare typ gelehjärtan. Och nu sedan jag kommit på att välja profil "anonym" (tips till er som inte kunnat få till någon kommentar) går det ju alldeles utmäkt att skriva ...

    Hjärtans kramar moster Nette

    SvaraRadera